10-dniowy obóz wędrowny dla nastolatków "Rodzice, zostańcie w domu"

NAstolatki.1jpg

Jeśli masz 14-19 lat i chcesz totalnie odpocząć od szkoły, popatrzeć na świat z góry, poznać nowych ludzi, powłóczyć się po bezdrożach - zapraszamy. Będziemy spać w namiotach, czasem chatkach. Część posiłków ugotujemy na ognisku. Jedzenie będziemy zwykle nosić na własnych plecach, podobnie jak śpiwory i gar na ognisko. Odwiedzimy zarówno miejsca popularne i widokowe, jak i takie, gdzie nie bywa nikt.

Być może czasem trochę się zmęczysz, ale żałować nie będziesz - zobaczysz, że chodzenie po górach uzależnia i wciąga. UWAGA: często nie będzie możliwości doładowania komórki.

Zajrzyj, jak było w 2021 roku: https://docs.google.com/presentation/d/1azN5ZSiW0qk-btmzrdudQzKIqwkOiEJ7C0pTubkUKlg/edit?fbclid=IwAR2tHf0tfznFmYki5fYcGsYYima-Byd8CUfSkatRMRkk_VP15hQpZ3UiIF8#slide=id.p

Agnieszka: Chcę pokazywać młodzieży, jak fajne jest chodzenie po górach. Na co dzień pracuję jako akompaniatorka w szkole muzycznej i nauczycielka matematyki. Moje własne dzieci (też nastolatki) chyba ciągle mnie lubią i ciągle chcą ze mną jeździć w góry, a to uważam za swój sukces.

Dla kogo: Dla nastolatków o niezłej kondycji fizycznej. Będziemy chodzić z plecakami, ale dostosowanymi do możliwości.

Miejsce: jeszcze do ustalenia

Koszt: 1100 zł 

Dojazd: szczegóły ustalimy po sprawdzeniu aktualności rozkładów jazdy planowanych na wakacje

Termin: 23.06-2.07.2023

Sprzęt: Plecak, kurtka przeciwdeszczowa, dobre i rozchodzone buty za kostkę, śpiwór, karimata. Pełną listę sprzętu wysyłamy zapisanym uczestnikom, którzy dostarczyli zgodę rodziców (jej wzór też wysyłamy po zgłoszeniu).

AKTUALNIE ZAPISY SĄ NA LISTĘ REZERWOWĄ!

Zapisy poprzez FORMULARZ 

Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.